روستای پراشکفت بویراحمد

روستای زیبا و دیدنی

روستای پراشکفت بویراحمد

روستای زیبا و دیدنی

این روستا در 50 کیلومتری مرکز استان(یاسوج) واقع گردیده است

  • ۰
  • ۰

اعضای کابینه در روز اول سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد؛ کجا بودند و چه کردند؟ (برنامه مسئولان به تفکیک شهرستان ها)

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) :

گروه اقتصادی – سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد که با استقبال پرشور مردم همراه بود، دستاوردهای بسیار قابل توجهی نیز داشت.

به گزارش «بویر نیوز»، در این گزارش به برنامه های روز اول سفر، اخبار مربوط به هیئت همراه رئیس جمهور که روز پرکاری را نیز داشته اند، پرداخته ایم:

بر اساس این گزارش، از طریق ویدئو کنفرانس و همزمان با سفر رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۶۷ پروژه عمرانی با اعتبارات ۲۲۲۰ میلیارد تومانی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

شهرستان بویراحمد

– فاز اول کارخانه سیمان مارگون با حضور نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

– با حضور وزیر صنایع و معادن کلنگ مجتمع فولاد دنای سقاوه با سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیاردی به زمین زده شد و عملیات اجرای آن آغاز شد.

– سه تفاهم نامه همکاری اقتصادی و سرمایه گذاری شامگاه یکشنبه با حضور رئیس جمهوری و بین استانداری کهگیلویه وبویراحمد و سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، پست بانک ایران و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در یاسوج به امضا رسید.

– محمدرضا نعمت زاده عصر امروز در آئین افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی یاسوج شرکت کرد.

– پروژه گازرسانی به ۵۱ روستای استان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

– با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی طرح آبیاری قطره‌ای ۳۲۰ هکتاری و گیاهان داروئی کاکان به نمایندگی از ۱۷ طرح کشاورزی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

– اینترنت پرسرعت روستای مختار بویراحمد به نمایندگی از ۲۵۶طرح مخابراتی باحضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نخستین روز سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.

– طرح USO، توسعه پهنای باند دسترسی دیتای اپراتورها در مرکز یاسوج به ظرفیت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، توسعه شبکه ملی فیبر نوری به طول ۲۳۱ کیلومتر و ۱۴ پروژه بزرگ با تعداد زیادی پروژه‌های زیرمجموعه در استان کهگیلویه وبویراحمد در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط وزیر ارتباطات به بهره برداری رسید.

– حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در یاسوج گفت: خوشبختانه معوقات جامعه ایثارگری تا سال ۹۰ پرداخت شده است و معوقات سال ۹۱ خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز تا پایان سال جاری پرداخت می شود و تلاش خواهد شد که معوقات سال ۹۲ و ۹۳ نیز سال آینده پرداخت شود.

– سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی د ر مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌هایکهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، آغاز به کار عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تجاری و فرهنگی در یاسوج با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد را اعلام کرد.

– نخستین مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوجبا حضور وزیر بهداشت و ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

– کارگاه بزرگ صنایع دستی با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در یاسوج افتتاح شد.

– شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان وخانواده رئیس جمهور در نشستی در حوزه کاری خود دریاسوج شرکت کرد.

– هاشمی معاون فرهنگی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در یاسوج با اشاره به نبود پارک علم و فناوری در کهگیلویه وبویراحمد، گفت: وزارت علوم از ایجاد پارک علم و فناوری در این استان حمایت می‌کند.

شهرستان کهگیلویه

– با حضور معاون وزیر صنعت و جمعی از مسئولان محلی کارخانه آجر مروارید دهدشت به‌بهره‌برداری رسید.

-امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام با حضور حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

– حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات که به شهرستان کهگیلویه سفر کرده بود، بیان کرد: در این سفر برای شهرستان کهگیلویه سه طرح به تصویب رسیده است و از مجموع ۹۹۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب برای استان ۲۵۷ میلیارد تومان به این طرح‌ها اختصاص داده شده است.

شهرستان گچساران

– با حضور حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون رئیس‌جمهور مجتمع پتروشیمی پارسه گچساران با سرمایه‌گذاری ۳۳۰۰ میلیارد ریالی کلنگ‌زنی شد.

– حجت‌الاسلام مجید انصاری در نشست شورای اداری شهرستان گچساران شرکت کرد.

شهرستان دنا

– پروژه آسفالت معابر روستایی معصوم آباد شهرستان دنا با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

– سید حسن قاضی‌‌زاده هاشمی وزیر بهداشت در نشست شورای اداری شهرستان دنا بیان کرد: احداث بیمارستان یکی از خواسته‌های مردم شهرستان دنا است که این درخواست مردم در سازمان برنامه و بودجه مطرح می‌شود تا در ردیف بودجه ۹۶، اعتباری برای احداث بیمارستان در نظر گرفته شود.

– پروژه طرح ماهی روستای تلگاه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان نماینده رئیس‌جمهور در شهرستان دنا افتتاح شد.

– سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در بازدید از مراکز بهداشتی شهرستان دنا مشکلات مراکز بهداشتی و درمان مرکزی سی سخت را بررسی کرد و برای حل آنها قول مساعد داد.

بر اساس این گزارش؛ تاکنون خبر دیگری از سایر اقدامات اعضای کابینه در روز یکشنبه ۲۴/۵/۹۵منتشر نشده است و به محض اطلاع رسانی این خبر بروز می شود.

  • ۹۵/۰۵/۲۶
  • سعید رامیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی