روستای پراشکفت بویراحمد

روستای زیبا و دیدنی

روستای پراشکفت بویراحمد

روستای زیبا و دیدنی

این روستا در 50 کیلومتری مرکز استان(یاسوج) واقع گردیده است

  • ۰
  • ۰

در نشست خبری رئیس جمهور؛ پاسخ روحانی برای دیر آمدنش به کهگیلویه و بویراحمد/ خادمی به هیئت دولت دعوت می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز (BoyerNews.com) :

رئیس جمهوری در جمع اهالی رسانه در یاسوج، استقبال مردم از هیئت دولت را سنگ‌تمام میزبان از خادمان خود توصیف کرد و از سنگ تمام متقابل دولت برای پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ او امتیازات ویژه‌ای به این استان داد و در مورد دیر آمدنش هم توضیحاتی داد.

به گزارش بویر نیوز، حسن روحانی در آخرین برنامه کاری خود در استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی خبری اظهار کرد: قبل از هر چیز از مهمان‌نوازی گرم و صمیمانه مردم این استان قدردانی می‌کنم و از اینکه نتوانستم شخصا در جمع مردم دیگر شهرستان‌ها باشم، از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم.

روحانی-و-خادمی-2

رئیس جمهوری با بیان اینکه مطالبات مردم همه مناطق استان را از وزرا و معاونینم پیگیر شدم، افزود: در کنار نیازمندی‌های مردم، استعدادهای فراوان این استان زمینه‌ای بسیار خوبی برای رفع مشکلات و توسعه این استان است که به برنامه‌ریزی نیاز دارد و در این زمینه دولت آماده است.

پاسخ روحانی برای دیر آمدنش به کهگیلویه و بویراحمد

وی در پاسخ به این موضوع که دیر به این استان آمده است نیز گفت: هر استانی را که دیرتر می‌رویم، خود به خود وقت و اعتبارات بیشتری را نیز به آن استان اختصاص می‌دهیم و کهگیلویه و بویراحمد نیز اینگونه خواهد بود.

روحانی ادامه داد: برای این استان وقت بیشتری برای شناسایی مشکلات و راهکارها اختصاص دادیم به طوری که اعتبارات اختصاصی در این سفر چهار برابر سایر استان‌ها است؛ در کهگیلویه و بویراحمد پیگیری بیشتری برای رفع مشکلات وجود دارد.

نتیجه‌ای که دولت به آن رسیده است/ امتیازات ویژه برای کهگیلویه و بویراحمد

وی گفت: دولت به این نتیجه رسیده است که کهگیلویه و بویراحمد به توجهات و اعتبارات ویژه دولت برای برون رفت از مشکلاتش نیاز دارد و در این زمینه تصمیمات خوبی اتخاذ شده و اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

رئیس جمهوری یکی از این اقدامات را اختصاص ۱۴۰ میلیارد تومان برای اعطای یارانه(بخشی از سود تسهیلات) به سرمایه‌گذارانی دانست که قصد فعالیت اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد را دارند.

وی تأسیس سه صندوق توسعه در بخش کشاورزی را دیگر اقدام اثربخش این سفر خواند و تصریح کرد: به لحاظ فنی و اعتباری برای نخستین بار تجربه‌های جدیدی در این استان و در این سفر شروع شده است.

روحانی همچنین از یک اقدام قطعی نشده هم گفت و افزود: قصد داریم تا صندوق توسعه کهگیلویه و بویراحمد را فعال کنیم ولی چون هنوز مراحل اداری آن طی نشده است قول قطعی نمی‌دهم هر چند با جدیت تمام در تهران پیگیر آن خواهم بود.

شخصا بر اجرایی شدن مصوبات دولت در کهگیلویه و بویراحمد نظارت می‌کنم

او با اعلام افتتاح ۲۳۱ طرح و شروع عملیات اجرایی ۳۶ طرح دیگر در این سفر از برنامه‌های دیگر دولت برای این استان هم خبر داد و تصریح کرد: چه ۴۶ پروژه‌ای که رسما قول انجام آن‌ها را دادم و ۹۹۶ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد و چه پروژه‌های وزارت نفت برای گازرسانی به روستاها و آن چند امتیاز ویژه برای کهگیلویه و بویراحمد، طرح‌های دیگری نیز برای آینده در نظر گرفتیم.

روحانی بیان کرد: ۳۶ طرح با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به طودی در این استان اجرایی می‌شوند.

او همچنین یک قول ویژه هم به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها داد و گفت شخصا” اجرای تصمیمات دولت در این استان را نظارت می‌کنم و از هیچ اقدامی برای عملیاتی شدن مصوبات دریغ نمی‌کنم.

خادمی به هیئت دولت دعوت می‌شود

روحانی گفت: چند ماه دیگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به هیئت دولت دعوت می‌شود و با جدیت شیوه پیگیری و روند اجرایی شدن وعده‌ها بررسی و دنبال می‌شود.

به گزارش ریواس جنوب، وی ادامه داد: شخص آقای نوبخت هم خودش حساس است و هم حساسیت من را می‌داند و بنابراین پیگیر مصوبات سفر در استان‌ها است و از سوی دیگر نمایندگان مجلس هم ناظر بر مصوبات هستند و اگر جایی ایرادی باشد به بنده اطلاع می‌دهند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید. 
  • ۹۵/۰۵/۲۶
  • سعید رامیان

روحانی

یاسوج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی